loading...
بورس اس ام اس
admin بازدید : 41 نظرات (1)

آرزویم با تو بودن با تو موندن است،

 
حتی اگر فقط یک شب باشد


دوست دارم زمان در عشق تو بگذرد،


دوست دارم با تو جان گیرم


با تو جان ببازم، تو اجازه دادی عشقت را احساس کنم


تو به من دل سپردی من هم دلمو باختم،
پس با تمام وجود میگویم تو را می پرستم "عشقم"

 

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط نازی در تاریخ 1393/01/11 و 11:55 دقیقه ارسال شده است

خیلی پیامای قشنگیه هر روز میام سایتت موفق باشی


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    نظر سنجی شما نسبت به این وبسایت
    آمار سایت
  • کل مطالب : 135
  • کل نظرات : 37
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 12
  • آی پی امروز : 10
  • آی پی دیروز : 42
  • بازدید امروز : 19
  • باردید دیروز : 102
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 405
  • بازدید ماه : 1,058
  • بازدید سال : 5,391
  • بازدید کلی : 19,603