loading...
بورس اس ام اس
admin بازدید : 29 نظرات (1)

داداشم بهم میگه یه برنامه واسه روبوسی عید ریختم!!
گفتم خو بگو ببینم چیه؟
میگه:

افراد بالای سی سال 2بار
افراد كمتر از سی سال 3بار

دخترای هم سن خودم هر چی بیشتر بهتر :))
جا داشت تنفس مصنوعی هم میدم
داداشه من دارم

/////////////////////////////////////////////////////////////

آفا من بد جور سرماخوردما سرفه می کنم
امشب مادرم بهم میگه پاشو ابجوش با عسل بخور کمتر سرفه کنی اما عسل کم بریز توش عسل گرونه...
خب مادر من یه کلام بگو ابجوشه خالی بخور چرا با احساسات ادم بازی میکنی
مادر فرزند دوسته من دارم؟!!!@

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط حسین در تاریخ 1393/01/08 و 8:15 دقیقه ارسال شده است

قشنگ بود شکلکشکلک


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    نظر سنجی شما نسبت به این وبسایت
    آمار سایت
  • کل مطالب : 135
  • کل نظرات : 37
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 12
  • آی پی امروز : 30
  • آی پی دیروز : 42
  • بازدید امروز : 108
  • باردید دیروز : 102
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 494
  • بازدید ماه : 1,147
  • بازدید سال : 5,480
  • بازدید کلی : 19,692