loading...
بورس اس ام اس
admin بازدید : 31 نظرات (3)

خیالت همیشه هست اما.........
این روزها دلم خودت را میخواهد!!!!!!!!
نه خیالت را........
هرکی دلتنگه=لایک

<>>>>>>>>>>>>>>>

هيچوقت براي تنهايي خودم گريه نكردم، دلتنگ آنهايي شدم كه تنهايم گذاشتند.......

<>>>>>>>>>>>>>>>>>

در تمام داروخانه ها موجود است
نرم کننده موی سر
نرم کننده پوست دست
کاش می شد برای نرم کردن دل تو هم ، نسخه ای گرفت . . .
!

<>>>>>>>>>>>>>><>
دلتنگی؛
خیابان شلوغی است
که تو در میانه‌اش ایستاده باشی
ببینی می‌آیند
ببینی می‌روند
و تو همچنان،
ایستاده باشی!

<>>>>>>>>>>>>>>

من خوبم ، من آرامم ، من قول داده ام ، فقط کمی بی حوصله ام ، آسمان روی سرم سنگینی میکند ، روزهایم کش آمده ، هر چه خودم را به کوچه بی خیالی میزنم ، باز سراز کوچه دلتنگی در می آورم ، روزها تمام ابرهای اندوه در چشمان منند ولی ، نمی بارند چون من خوبم ، من آرامم ، من قول داده ام ، تمام خنده هایم را نذر کرده ام که گریه ام نگیرد ، اما شبها ….

<>>>>>>>>>>>>>>>>>

دلتنگي يعني: شماره ات را پاک کرده ام،

هر شماره غريبي به شوق اينکه تويي خوشحالم مي کند...

<>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>

امشب دلم عجيب هواي يك جاي ارام را كرده مثل حرم يك بزرگ را

<>>>>>>>>>>>>>>>>>>>

گاهی حجم دلتنگیهایم انقدر زیاد میشود که
دنیا با تمام وسعتش برایم تنگ میشود!!!

<>>>>>>>>>>>>>>>>

غم اگر ترکم کند تنهای تنها میشوم"
آه،در اقلیم تقدیر
سر ساعت:دلتنگی
در دقیقه:تنهایی
وثانیه:دلواپسی
تحویل میدهم سالی را که در کنار تو نبودم
و تحویل میگیرم سالی را که در کنارم نخواهی بود
باز هم بی تو
در تقویم زندگی
لحظه ای که غم نبودنت به اوج میرسد
سال تحویل میشود...

<>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>

اشکها قطره نیستند،بلکه کلماتی
هستند که می افتند...
فقط به خاطر اینکه :
پیدا نمیکنند کسی را
که معنی این کلمات را بفهمد...

<>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>

دردم ایــــن نـــیـسـت
کـــــه او عــــاشــــق نـــیــسـت ،
دردم ایــــن نــیــسـت
کــــــــه مــعــشـــوق مــن از عــشــق تـهــی اسـت
دردم ایــــــن است
کــــــه بــــا دیـــــدن ایـــــن ســردی هــــا
مـــــن چـــــرا دل بـــســتــم ؟!!

<>>>>>>>>>>>>>>>>

گاهی دلتنگ میشوم...
دلتنگ تر ازهمه ی دلتنگی ها..
گوشه ای می نشینم وحسرت ها رامیشمارم
٬صدای شکستنها وخنده ها را٬
و وجدانم را محاکمه میکنم:
کدام قلب را شکستم به کدامین دلتنگی خندیدم که اینگونه دلتنگم?!!!

<>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>

صبر کردن دردناک است و فراموش کردن دردناک تر!
ولی از این دو دردناکتر این که
ندانی باید صبر کنی! یا فراموش!
اولین پست مو بعد 3سال بازیذ از سایت 4جوک با آخرین اس ام اس
ذوست عزیزم زنده یاد قدرت لطفی خلخالی، که در شهر مشهد غریبانه جان داد شروع میکن.
شادی روحش وطلب صبر از خداوند برای مادر پیرش صلوات
لایک:صلوات

<>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>

می خوای بری ؟!
خب برو ...
از گرما بمیرم بهتر از اینه که از سرما یخ بزنم ...

<>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>

دلم...

نه تنگ شده...

نه گرفته است...

دلم فقط هواي تورا كرده...

كه عميق بخندي به تمام عاشقانه هايم...

و من بچگي كنم به وسعت تمام آغوش مردانه ات...
-
-
-

-

<>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>

گـاهـی بـرای او
چـیـزهـایـی مـی نـویـسـی
بـعـد پـاک مـی کـنـی . .
او هـیـچ یـک از حـرف هـای تـو را
نـمی خـوانـد
امـا تـو
تـمـام حـرف هـایـت را گـفـتـه ای .

<>>>>>>>>>>>>>>>>

با همه ی وجودت دلتنگشی

شماره اش رو هم میگیری اما دکمه ی سبز رو فشار نمیدی

چون میدونی اون خیلی پیش از این حرفا فراموشت کرده !

<>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>

شاید دگر تکرار نشوم
و یک روز برسد که با...
یک ملافه سفید پایان بدهند به من،
به شیطنت هایم
به بازیگوشی هایم
خنده های بلندم
روی که همه با دیدن عکسم بغض میکنند و میگویند:
دیوونه دلم برات تنگ شده...
کاش در تکرار شدنم دلت با من باشد
نه در تکرار نشدنم

<>>>>>>>>>>>>>>>>>>>

یــادم بــاشـــد ، امشب بعضی از آرزوهایمــ را دَم ِ در بگذارم
تــا رفتگـــر ببــــرد ! بیچــاره او …
ما بقــی را هم نقــدا” بــا خود بــه گور می بـــرم
ما بقــی همــان ” آرزوی بــا تــو بودن ” است
نتــرس جانکم !
حتــی آرزوی ِ داشتنت را هم بــه کســی نمی دهم …

<>>>>>>>خوش به حالت..
آره.. با توام
سال نو رو با عطر و بوى مادر همراهى ،
شايد هيچ وقت قدر بودنشو ندونستى!
اما من ميدونم بى حضور مادر سر سفره هفت سين يعنى چى؟!!
الهى هر سال عطر حضورش همراه لحظات شادت باشه..
يه صلوات نثار روح پاكش..

>>>>>>>>>>

 

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط حسین در تاریخ 1393/01/07 و 7:52 دقیقه ارسال شده است

آدمابازی رودوس دارن این توهستی ک بایدانتخاب کنی هم بازی میخوای؟؟؟؟؟؟ یا اسباب بازی؟؟؟!!!!!!!!

این نظر توسط یاد یاران در تاریخ 1393/01/06 و 16:07 دقیقه ارسال شده است

دل من غصه چیو میخوری ؟؟؟
همون بهتر که رفت . . .
کسی که تو رو به تن یکی دیگه بفروشه
همون بهتر که هیچوقت نباشه . . . !!!

این نظر توسط احسان امیری در تاریخ 1393/01/06 و 15:47 دقیقه ارسال شده است

يه وقتايي لازمه يكي كنارت باشه!!!
كاري نكنه و حرفي نزنه......
\"فقط باشه\"


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    نظر سنجی شما نسبت به این وبسایت
    آمار سایت
  • کل مطالب : 135
  • کل نظرات : 37
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 12
  • آی پی امروز : 17
  • آی پی دیروز : 42
  • بازدید امروز : 49
  • باردید دیروز : 102
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 435
  • بازدید ماه : 1,088
  • بازدید سال : 5,421
  • بازدید کلی : 19,633