loading...
بورس اس ام اس
admin بازدید : 34 نظرات (1)

بـچـه هـا حـواسـتـون بـاشـه
تـو ایـن چـنـد روز مـمـکـنـه یـه اس ام اس از دوسـتـتـون بـیـاد کـه :
“سـلام داداش شـرمـنـده مـن جـایـی گـیـر کـردم مـیـتـونـی ی شـارژ واسـم بـفـرسـتـی؟؟؟
چـون بـعـد ایـن کـه شـارژ رو فـرسـتـادی یـه اس دیـگـه مـیـاد :
” پـیـشـاپـیـش عـیـدت مـبـارک بـابـت عـیـدی کـه بـهـم دادی مـمـنـون.”
سـو اسـتـفـاده نـکـنـیـن فـقـط !!! ^_^

<>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>><><><>

اینایی که نوشتن امسال سال اسبه و شاهزاده با اسب خواهد آمد
این بنده خداها خبر ندارن مشتی حسن با الاغم نمیاد ببرتشون

<>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>

یه دعا میکنم بگو آمین
خدایا تو این ایام دم عیدی ، صورت هیچ جوونی جوش نزنه !
صورتت جوش نزنه بکوب لایکو....اگه لایک نزدی الهی یه جوش(از اون گیلاسی ها)بزنه رو دماغت....!!!!

<>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>><>>><>>

ﯾﻪ ﺳﻮﺍﻝ ﻓﻨﯽ :
ﺳﺎﻝ 93 ﺑﺎ ﺟﻤﻌﻪ ﺷﺮﻭﻉ ﻣﯿﺸﻪ، ﺑﺎ ﺟﻤﻌﻪ ﻫﻢ
ﺗﻤﻮﻡ ﻣﯿﺸﻪ
ﺑﯿﻦ ﺍﻟﺘﻌﻄﯿﻠﯿﻦ ﺣﺴﺎﺏ ﻧﻤﯿﺸﻪ ﻣﺎ ﭼﻤﺪﻭﻧﺎﻣﻮﻧﻮ
ﺑﺒﻨﺪﯾﻢ !

<>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>><>
مامان من همه ی بچه هاشو یک اندازه دوست داره خانواده ی من عاشق همدیگه هستن .
مثلا:
مامان نهار چی داریم :
مامان: کارت بخوره به اون شکمت حتما چیزی داریم که کوفت کنی دیگه خرس قتبی.

<>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>

ﺧﻮﺍﺳﺘﯽ ﺑﺎ ﯾﻪ ﺩﺧﺘﺮ ﺍﺯﺩﻭﺍﺝ ﮐﻨﯽ ﺩﺭﮔﯿﺮ ﺍﯾﻦ
ﻧﺸﻮ ﮐﻪ
ﭘﺪﺭ ﻭ ﻣﺎﺩﺭﺵ ﮐﯽ ﻫﺴﺘﻦ ﻭ ﺧﺎﻧﻮﺍﺩﺵ ﺩﺭ ﭼﻪ
ﺳﻄﺤﯿﻦ
ﺗﺤﻘﯿﻖ ﮐﻦ ﺗﻮﯼ ﻟﯿﺴﺖ ﺩﻭﺳﺖ ﭘﺴﺮﺍﯼ
ﺩﻭﺭﺍﻥ ﻣﺠﺮﺩﯾﺶ، ﺩﻭﺳﺘﺎﺕ ﯾﺎ ﺁﺷﻨﺎﯾﺎﻧﺖ ﻧﺒﻮﺩﻩ
ﺑﺎﺷﻦ
ﺗﺎ ﻭﻗﺘﯽ ﺧﻮﺍﺳﺘﯽ ﺑﺮﺍﯼ ﻫﻤﺴﺮﺕ ﺷﯿﺮﯾﻨﯽ ﺑﺨﺮﯼ،
ﺭﻓﯿﻘﺖ ﻧﮕﻪ :ﻧﺎﭘﻠﺌﻮﻧﯽ ﺑﺨﺮ ﺯﻧﺖ ﺩﻭﺱ ﺩﺍﺭﻩ

<>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>

خانمهای عزیز... پسری هستم 19 ساله که از بد روزگار به این کار تن دادم! باور کنید اگه زندگی فشار نمی آورد هیچوقت دست به چنین کاری نمیزدم... راستش من شارژ پنج هزاری میگیرم، پارک دوبل میکنم... اگه تو خارج از شهر باشه ده هزار! اگه خواستین وب میدم تا باورتون بشه که دختر نیستمو پسرم... خخخخخ
پسرا پرچم بره بالا!!!!!‎

<>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>

ماجراهای من و نیمه گور به گورم:))))))))
با عرض سلام و تبریک پیشاپیش سال نو خدمت نیمه گمشده نکبت خودم!
اگر جویای احوال اینجانب باشید، ملالی نیست جز دوری شما؛ اما بعد
سال 93 سال اسبه با توجه به وفور اسب از پذیرش بهانه هایی شامل "اسب نداشتم، یابوم پنچر بود و الاغم موتور سوزونده بود" جهت نیامدن معذوریم! فلذا از همین تریبون اعلام می نووومایم:
تو سال 93 اگه اومدی که اومدی نیومدی من میدونم با تو:((((((
... زت زیاد

<>>>>>>>>>>

بعضی از موتوریا وقتی صدای آژیر آمبولانسو میشنون میگن عمرا اگه کسی توش باشه بعدش ک با هزار زحمت ب آمبولانس راه میدن سپر ب سپرش حرکت میکنن تا راه براشون باز بشه و زودتر برسن...
مدیونین اگه فکر کنین همسر من همچین آدمیه :-) >>>>>>>>>>>

 <>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>

یعنی ها همه جوکها و اس ها ی طرف،نام فرستنده ها ی طرف!!!!!!!!!
نصف 4جوکیا ک امیرن...نصف دیگم جوک میگن تو نامشون...
ولی دمشون گرم..جوکاشون قشنگن...ادامه بدین دوستان..

<>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>

خیلی میخواستم عیدو بیام ایران...اما متاسفانه همین الانشم تو ایرانم

<>>>>>>>>>>>>>>>><<>

بشتابید.....................................بشتابید
.
.
.
.
.
.دبستانی ها . راهنمایی ها . دبیرستانی ها. کنکوری ها
.
.
.
.
.
شارژ ایرانسل می گیرم پیک نوروزی حل می کنم

<>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>

وطنم ای شکوه پا برجا در دل التهاب دورانها
کشور روزهای دشوار زخمی سربلند بحرانها
ایستادی به جنگ رو در رو خنجر از پشت می زند دشمن
گویی از ما و در نهان بر ما وطنم پشت حیله را بشکن

<>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>

 چند سال پیش بعد تعطیلات عید تو مدرسه با دوستان نشسته بودیم(الان فهمیدین حالا دانشجوام یا بازم بگم!!!)وداشتیم در مورد اینکه تعطیلات خود را چگونه گذراندیم صحبت میکردیم!!!!
یکی از بروبچس که رفته بود شمال داش از خاطراتش تعریف میکرد که من متوجه ام جلب شدبه دوستم رویا که به یه نقطه ای خیره شده و داره اه میکشه. ازش پرسیدم چیه خانوم فیلسوف؟؟؟!!!! گف: انقد دلم میخواد یه غروب برم لب دریا...بشینم لباس بشورم!!!!!

.>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>

رفتم مغازه یه زنی اومد گفت یه مشگین تاژمیخوام..
فروشنده گفت چه مارکی؟
تا خواستم بگم :خو خودش میگه تاژ...
زنه گفت:یه مشگین تاژ پرسیل لطفا
خدایا .........اخه چرا؟؟؟؟؟؟

<>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>

تو این سالی که گذشت:
بعضی هـا رو نباید تحویل میگرفتیـم ولی گرفتیـم
به بعضی هـا نباید رو میدادیم کـه دادیم
بابعضی هـا نباید حرف میزدیم که زدیم
این از سخـاوت مـــــاست نـه از حمـــاقـت...!!!
امیدوارم تو سال جدید کمتر از این سخاوتمندی ها بکنیم...

 

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط احمد در تاریخ 1393/01/06 و 15:31 دقیقه ارسال شده است

به بعــضیــا باید بگی،
اگه اون شب داروخونه باز بود،....
الان اینجا نبودی تو،....
والا بخدا،


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    نظر سنجی شما نسبت به این وبسایت
    آمار سایت
  • کل مطالب : 135
  • کل نظرات : 37
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 12
  • آی پی امروز : 33
  • آی پی دیروز : 42
  • بازدید امروز : 125
  • باردید دیروز : 102
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 511
  • بازدید ماه : 1,164
  • بازدید سال : 5,497
  • بازدید کلی : 19,709