loading...
بورس اس ام اس
admin بازدید : 37 نظرات (0)

توی یه خیابون تصادف شده بود،بعد این راننده هاش خیلی بافرهنگ
هرکدوم تکیه داده بودن به ماشینشون منتظر پلیس بودن!
من رفتم جلو از یکیشون پرسیدم: چیجوووری شد تصادف کردین؟؟؟
یارو گفت: من چه میدونم! از این شاسکولِ بی عرضه بپرس!
اون یکی گفت: با منی عـــن چهره!!؟؟ تو برو الاغ سواریتو بکن!
این یکی شاکی رفت یقه شو گرفت گفت:
به من گفتی عن؟؟ بدبختِ کچل!
اون یکی گفت: یقه رو ول کن گوووزووو!
میزنم با آسفالت یکی بشی ها!!!
بعدم یکی ذاااارت خوابوند تو گوشش.....
خلاصه که هیچـــــــــــی ،
با یه سوال ساده ریده شد به هرچی فرهنگ و ادب آریایی بود :| :)))

،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،

گاهی کسی ما را لایک میکند و ما نمی فهمیم و گاهی کسی ما را لایک میکند و ما نمی فهمیم
.
.
.
.
.
.
کلا یه مشت آدم بیکار اومدیم 4 جوک همدیگرو لایک میکنیم خودمون هم نمی فهمیم!!!

<<<<<<<<<>>>>>>>>>>>>>>

ولین دیالوگ قشنگ کلاه قرمزی 93:
آقای مجری: بعضی ها هم هستند موقع خونه تکونی بهانه تراشی می کنند که کار نکنند...
فامیل دور: آقا من تازه زمین رو تمیز کردم هر کی می خواد بهانه تراشی کنه حواسش باشه آشغال بهانه هاش رو روی زمین نریزه :-«»

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    نظر سنجی شما نسبت به این وبسایت
    آمار سایت
  • کل مطالب : 135
  • کل نظرات : 37
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 12
  • آی پی امروز : 24
  • آی پی دیروز : 42
  • بازدید امروز : 85
  • باردید دیروز : 102
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 471
  • بازدید ماه : 1,124
  • بازدید سال : 5,457
  • بازدید کلی : 19,669