loading...
بورس اس ام اس
admin بازدید : 115 نظرات (0)

پارسال سر سفره دعا کردم که خدایا میشه سال دیگه من دانشگاه قبول شم رشته دوست دارم
امسال میگم خدایا شکرت
به سلامتی همه کنکوریا و همه پشت کنکوریا سال دیگه دانشجو بشن امین

*************************

من از همین تریبون از تمامی استادان تقاضا دارم: اولا وقتی قبل کلاس میرین دسشویی زیپتون رو ببندین بعد بیاین بیرون, ثانیا دستاتونو با شلوارتون خشک نکنین,ثالثا شلوار بی صاحابو تا سینشون نکشن بالا جو کلاسو میزنین ب هم بعدش منو میندازین بیرون :/
والا!!!!!

*************************

وقتی با نمره 9/5 میفتی مثل من نگو چه قدر استاد نامردی بود! مثل منی که تو برگه 2 نمره هم ننوشته بودم ولی استاد بهم 9/5 داد تا مشروط نشم. به سلامتی همه استادای با معرفت!!!

************************

آقا اون روز استادمون از دانشجوها پرسیده هدفتون از دانشگاه اومدن چیه؟حالا جوابای بچه ها:
برای شاد کردن دل بابام.تو فامیلمون مد شده.برای نرفتن به سربازی.برای رقابت با خواهر شوهرم.برای گذروندن اوقات فراغت.خونه حوصلم سرمیره.چه تفریحی سالم تر از دانشگاه
دوستای جدید(شوهر) پیدا کنم...
لایک=منم همین طور

*********************

دانشجو منم انکس که بیمار می باشد
ز درس و پا تخته و استاد بیزار می باشد
ولیکن بهر گرفتن نمره از استاد
مجبور به نوشتن تقلب
در جیب و کفش و جوراب می باشد
خخخخخخخخخ

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    نظر سنجی شما نسبت به این وبسایت
    آمار سایت
  • کل مطالب : 135
  • کل نظرات : 37
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 12
  • آی پی امروز : 21
  • آی پی دیروز : 42
  • بازدید امروز : 66
  • باردید دیروز : 102
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 452
  • بازدید ماه : 1,105
  • بازدید سال : 5,438
  • بازدید کلی : 19,650